به گزارش خبرنگار ایرنا ، ورزشگاه رضازاده از خیل انبوه جمعیت اردبیل که اکثرشان را بانوان ؛ دختران و پسران نوجوان و جوان تشکیل می دادند لبریز شده بود به گونه ای که علاوه بر صندلی های این ورزشگاه شش هزار نفری تعدادی از مراجعان نیز در ورودی ها و کناره ها به شکل ایستاده مراسم را دنبال می کردند.
جمعیت حاضر در این ورزشگاه با در دست داشتن پرچم مقدس و سه رنگ ایران اسلامی و درحالیکه خود را به شال ها و نوارهای بنفش آراسته بودند با زدن دست و فریادهای شادی شور و شوقشان را از انتخاب دوباره آقای روحانی ابراز می داشتند..
انجام حرکات نمایشی ازسوی پسران کم سن و سال که هماهنگ با ترانه های بومی آذربایجانی اجرا می شد از دیگر برنامه های شاد این مراسم بود.
کمال الدین پیرموذن ، رییس شورای سیاست ‌گذاری و اقبال عباسی ، رییس ستاد انتخاباتی آقای دکتر روحانی در استان اردبیل در ابتدای این مراسم طی سخنان کوتاهی ضمن تبریک حضور حماسی مردم ایران اسلامی و استان اردبیل در انتخابات جمعه گذشته به مقام معظم رهبری و نیز مردم کشورمان ؛ پیروز واقعی این دوره از انتخابات را ملت غیور و انقلابی ایران دانستند و خواستار همکاری همگان در پیشبرد اهداف و برنامه های آقای روحانی و هیات وزیرانش در دولت دوازدهم شدند.
آنها انتخابات در ایران را نماد کاملی از حاکمیت مردمسالاری دینی ذکر و اظهار کردند : اینکه اکثریت نزدیک به اتفاق مردم به همراه نامزدهای انتخابات با هر سلیقه و تفکری در زمان تبلیغات قانونی حضور یافته و در فضایی آزاد عقاید ، نقدها ، پیشنهادها و برنامه هایشان را اعلام و در روز انتخابات نیز به شکل یکپارچه در پای صندوق های رای حاضر شده و درباره آینده جامعه خودشان تصمیم گیری و مشارکت می کنند از ویژگی های انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
6019/6016
خبرنگار: مسعود وسیله/ انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.