به گزارش ایرنا ، مردم مناطق مختلف شهرها ، روستاها و قشلاقات پارس آباد مغان روز جمعه از اولین ساعات شروع اخذ رای با حضور پرشور در پای صندوق های اخذ آرا بار دیگر با خلق حماسه‌ ای ماندگار و بیت دوباره با آرمان های بلند امام راحل و انقلاب ، توطئه های دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب کردند.
فرماندار پارس آباد مغان به خبرنگار ایرنا گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در کمال آرامش ، امنیت و سلامت و با مشارکت گسترده و پرشور و شعور مردم در مناطق روستایی و شهری این شهرستان مرزی در حال برگزاری است.
اکبر صمدی با بیان اینکه نتیجه انتخابات را قطعا خود مردم رقم خواهند زد افزود: بر اساس قانون و تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری از تک تک آرای مردم به نحو مطلوب و بهترین شکل ممکن صیانت و پاسداری می شود.
وی با قدردانی از حضور گسترده مردم این شهرستان در پای صندوق های رای اضافه کرد: انتخابات در ایران اسلامی مظهر مردم سالاری دینی و اتحاد و همبستگی ملی و اقتدار نظام اسلامی است.
او گفت: حضور و مشارکت حداکثری و حماسی و مثال زدنی مردم در این انتخابات تمام تلاش ها و نقشه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای بی اعتنایی نسبت به انتخابات و دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی و ایجاد شکاف بین مردم و نظام نقش بر آب کرد و دشمنان را در نیل به اهداف شوم شان ناکام گذاشت.
در این انتخابات 230 شعبه ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در شهرستان پارس آباد فعال شده که از این تعداد 82 شعبه شهری و بقیه روستایی است.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی
6018/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.