سردار حسین عبدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 29 اردیبشهت روز حماسه آفرینی و نمایش عزت و صلابت ایرانی و ناکامی استکبار جهانی است ،افزود: صلابت و شایستگی حضور مردم در صحنه های مختلف به اثبات رسیده و روز به روز بر آن افزوده می شود و نیروی انتظامی استان نیز در مقابل این صلابت و شایستگی بر حسب وظیفه تمهیدات امنیتی و انتظامی ویژه ای را برای انتخابات اتخاذ کرده تا مردم در کمال آرامش، اعتماد و اطمینان در این صحنه سرنوشت ساز حضور حداکثری داشته باشند.
وی بیان کرد: مردم با شناخت هجمه ها و ترفندهای دشمنان لحظه ای از آرمان خواهی خود کوتاه نیامده و در انتخابات هم با حضور پرشور در پای صندوق های رای بار دیگر تمام آرزوهای دشمنان را ناکام گذاشته و حماسه ای ماندگار خلق خواهند کرد.
سردار عبدی گفت: مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی در بحث انتخابات امانتداری و حفاظت از صندوق های اخذ رای با تکیه بر اساس قانون است و پلیس تلاش خواهد کرد تا به نحو شایسته امنیت و نظم را با مدیریت مطلوب در تمام شهرستان های استان برقرار کند.
وی افزود: رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت همگانی در صحنه انتخابات بزرگترین مولفه است و نیروی انتظامی نیز با مشارکت شهروندان وظیفه خطیر تامین امنیت را به بهترین وجه ممکن و با استفاده از تمام توان انجام خواهد داد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل در ادامه از همه ستادهای انتخاباتی اعم از ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست همکاری لازم را برای تامین نظم و امنیت انتخابات با نیروهای انتظامی داشته باشند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی روز جمعه 29 اردیبشهت برگزار می شود.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.