سردار ' حسین عبدی ' روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در عملیاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای تحقیقاتی پی به این موضوع بردند که 2 قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار با استفاده از یک دستگاه سواری زانتیا قصد انتقال محموله بزرگ تریاک به اردبیل را دارند.
وی افزود: با تشکیل سه اکیپ عملیاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پوشش انتظامی منطقه را انجام و موفق شدند خودروی مورد استفاده قاچاقچیان را در جاده 'اردبیل-مغان' شناسایی و 20 کیلوگرم تریاک از آنها کشف و ضبط کنند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل همچنین از دستگیری 2 سوداگر مرگ در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرزبانی اردبیل خبر داد و گفت: در این عملیات 18 کیلو تریاک کشف شد.
سردار ' حسین عبدی ' اظهار داشت:این 2 قاچاقچی بومی استان قصد وارد کردن این محموله تریاک را به مرکز استان داشتند.
وی با اشاره به اینکه برابر تحقیقات صورت گرفته مشخص شد قاچاقچیان در انتقال محموله تریاک از یک دستگاه سواری آریزو استفاده می کنند، افزود: با تشکیل 3 تیم عملیاتی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرزبانی پوشش انتظامی منطقه با هدف دستگیری قاچاقچیان انجام شد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با هوشیاری پلیس و مرزبانان خودروی مورد استفاده قاچاقچیان در ورودی شهر از سمت 'خلخال' شناسایی و توقیف و 2 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
مسئولان استان می گویند که اردبیل در مقایسه با دیگر مناطق کشور استان نسبتا پاک در زمینه موا مخدر است.
تنظیم و انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.