به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی عصر سه شنبه در جمع هواداران حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی در اردبیل افزود: باید حواس تمام مردم ولایت مدار و انقلابی ایران باشد که از میان این تعداد نامزد ریاست جمهوری به فردی رای بدهیم که مطیع ولایت فقیه باشد و مبادا یک فرد سر کار بیاید که به جای اطاعت از مقام معظم رهبری در اداره امور حساس و با اهمیت کشور به سردمداران غرب به سرکردگی آمریکا توجه نماید.
وی دشمن شناسی ، استکبارستیزی ، احترام به خانواده شهیدان ، توجه به پابرهنگان و خانواده های بی بضاعت را از دیگر ویژگی های رییس جمهوری دانست و اضافه کرد: همه دلسوزان این مرز و بوم و نظام اسلامی به این نتیجه رسیده اند که آقای سیدابراهیم رییسی فرد اصلح برای تصدی ریاست دولت دوازدهم است.
وی اظهار کرد: شایسته نیست که به جای بهره گیری از داشته های ارزشمند داخلی و به خصوص جوانان کارآمد و فرهیخته کشورمان ، دولت در جمهوری اسلامی چشم به بیگانگان بدوزد.
وی با بیان اینکه دل دشمنان بیگانه و غربی ها هیچگاه به مردم سایر کشورها و به خصوص ملت انقلابی ایران نمی سوزد افزود: غرب به سرکردگی آمریکا از هرآنچه از دستش می آید از حمله نظامی ؛ جنگ اقتصادی و هجمه اخلاقی و ضد فرهنگی علیه این ملت دریغ نکرده است.
وی گفت: آیا درست است که در چنین اوضاعی عزت و غرور این ملت انقلابی و استکبارستیز ایران را خدشه دار نموده و در مقابل دشمنان قسم خورده این مرز و بوم سر تعظیم فرود بیاوریم.
وی ادامه داد: خاصیت ظالم این هست که همواره پشت افرادی را که در ظاهر دست دوستی به او دراز کرده است خالی می کند.
او گفت: نباید به آمریکا که خود بدهکارترین کشور دنیاست و از سوی پنج میلیون یهودی صهیونیست اداره می شود برای رفع مشکل کشورمان اعتماد کرد.
وی با اشاره به مطالبی که از سوی دولت درباره آثار مثبت برجام اعلام می شود گفت: می گفتند با رفع تحریم ها مردم ایران آثار و ثمره های مفید آن را در سفره هایشان احساس خواهند کرد و اقتصاد ایران رونق خواهد یافت درحالیکه نه تنها هیچکدام از این وعده ها تحقق نیافته بلکه وضعیت معیشتی مردم روز به روز بدتر شده و معضل بیکاری اکثر خانواده ها را به ستوه آورده است.
وی گفت: بیشتر قراردادهایی که این دولت با غرب امضا کرده است تفاهم نامه می باشند و در واقع قراردادهایی که مفاد آنها به شکل پنهانی نوشته شده و به غیر از خودشان هیچ فردی از آن اطلاع نداشته باشد همین می شود که آمریکا هرآنچه خواسته به ایران دیکته و تحمیل کرده است و این درحالی است که دولت یازدهم از دادن آزادی برای مردم سخن می راند اما می بینیم که ملت ایران در قید استکبار جهانی شده است.
وی افزود: وقتی قرار است آمریکای جهانخوار کدخدای ملت ایران شود طبیعی است که چنین بلاهایی بر سر مردم ایران بیاید.
آقاتهرانی همچنین گفت: پس از آگاهی از تعداد فراوان داوطلبان شورای اسلامی شهر اردبیل برای دوره پنجم هم شگفت زده و هم ناراحت شدم چرا که این به هیچ وجه درست نیست که این تعداد افراد زیاد برای شورای شهر نامزد بشوند و بهتر است این افراد با مشورت خودشان اصلح ترینشان را از لحاظ تخصص ، تعهد و مانند آن انتخاب کرده و در صحنه رقابت باشند و بقیه افراد کنار بکشند.
حجت الاسلام آقاتهرانی در پایان این مراسم گفت: حیف است که این سخنرانی را با روضه به پایان نرسانم و شروع به خواندن مرثیه در مصایب اهل بیت (ع) کرد.
خبرنگار:مسعود وسیله**انتشار دهنده :عارف شیرزاد
6019/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.