رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل گفت: در ادامه سلسله برنامه‌های تبلیغاتی در استانها محمدباقر قالیباف روز دوشنبه به اردبیل سفر می‌کند .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، بهرام یوسف‌‌پورآذر در نشست خبری خود با خبرنگاران  با اعلام این خبر گفت: قالیباف بیست‌وپنجم اردیبهشت ماه ساعت 16 در مسجد سرچشمه اردبیل در جمع مردم اردبیل حاضر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل یادآور شد: قالیباف از سال 92 با تیم 76 نفری اقتصادی خود به صورت رسمی مطالعه کلانی بر محور اقتصاد داشته است بطوریکه امیدواریم بتواند با انتخاب در دولت دوازدهم اهداف و برنامه‌های خود را اجرایی کند.

وی بابیان اینکه تمام برنامه‌های  قالیباف از زمان آغاز در دولت به صورت روزشمار طراحی می شود، خاطرنشان کرد: بی شک اگر قولی به مردم داده می شود یقین بدانید همه این برنامه‌ و دورنماها از پیش بررسی و کارشناسی شده است.

یوسف‌پورآذر اضافه کرد: اگر قالیباف می گوید که توانایی ایجاد 5 میلیون شغل را دارد من مهر تاییدی بر حرفهایش میزنم بطوریکه راه اندازی  سامانه کارانه  و مدیریت آن  جزو اولویتهای برنامه ششم توسعه در دولت این کاندید خواهد بود.

به گفته رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل اقبال عمومی نسبت به حضور قالیباف در اردبیل همانند سالهای گذشته بسیار خوب ارزیابی شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.