خوان سیچلو درگفت و گوبا خبرنگاران افزود: می دانستیم بازی فینال با ژاپن آسان نخواهد بود، در ست های اول و دوم ابتدا عقب افتادیم اما بچه ها با تلاش خستگی ناپذیر جبران کرده و پیروز میدان شدیم .
وی گفت : باید به ژاپن هم به خاطر صعود به بازی های جهانی مصر تبریک بگویم .
سیچلو با بیان اینکه پرونده آسیا بسته شد و باید از این پس به فکر بازی های جهانی بود، اضافه کرد: 10 روز دیگر اردوی آمادگی خود را برگزار می کنیم ، ما 12 هفته وقت داریم تا برنامه ریزی کرده و خوب تمرین کنیم .
او بیان کرد: در این مدت باید نقطه ضعف های خود را برطرف کرده و نقاظ قوت خود را نیز ارتقا دهیم و با آمادگی کافی در رقابت های جهانی حضور یابیم .
سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران همچنین در باره ترکیب تیم ملی در بازی های جهانی گفت: تمرین های لازم را در اردوها انجام داده و بی شک آماده ترین ها عازم مسابقات جهانی خواهند شد.
توکوناگو تاشی سرمربی تیم ملی ژاپن نیز گفت: بازی سختی با ایران داشتیم و خوب هم بازی کردیم اما ایران تیم بسیار خوب و قدرتمندی بود و برما پیروز شد.
وی با تبریک پیروزی ایران گفت: همه چیز در اردبیل دست بدست هم داد تا امروز تیم ایران برنده بازی و قهرمان رقابت ها شود و ما افتخار می کنیم که در این شرایط سخت در برابر ایران بازی خوبی کردیم.
تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران عصر سه شنبه در فینال رقابت های زیر 23 سال آسیا سه بر صفر بر ژاپن پیروز شده و قهرمان این رقابت ها شد .
ایران و ژاپن بعنوان نماینده آسیا راهی مسابقات جهانی مصر شدند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.