به گزارش خبرنگار ایرنا فریبرز حمیدی روز سه شنبه در گردهمایی روسای ادارات برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی سراسر کشور در خانه معلم اردبیل افزود: 40 ساعت این دوره های آموزشی عمومی و 20 ساعت آن نیز تخصصی خواهد بود.
وی آموزش روش های نوین مهارت افزایی و متناسب با شرایط روز و مناسب با نیازها و توانمند سازی فرهنگیان را از جمله اهداف دوره های آموزشی مذکور عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه امروز گسترش علم و فناوری تمام فعالیت های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار کرد: یکی از مشخصات بارز این عصر که آن را عصر فراصنعتی می نامند جایگزین شدن دانایی، پژوهش و سرمایه انسانی با عوامل دیگر تولید است.
حمیدی بیان کرد: بدان جهت همه سازمان ها تلاش می کنند که با استفاده از کارآمدترین و انعطاف‌پذیرترین شیوه‌ها به اهداف تعیین شده خود دست یابند.
وی با بیان اینکه نیروی انسانی ماهر و کارآزموده با ارزش ترین ثروت هر کشور و از مهمترین‌ شاخص‌های برتری یک سازمان نسبت به سازمان‌های دیگر است، ادامه داد: توجه به منابع انسانی در آموزش و پرورش و در رأس آن معلمان به عنوان عامل تبلور نقش انسان سازی، کانون بحث آموزش و پرورش کارآمد محسوب می شود.
گردهمایی 2روزه روسای ادارات برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی سراسر کشور امروز در خانه معلم اردبیل آغاز شد و نا فردا ادامه دارد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.