به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سپاه استان اردبیل ، سرهنگ پاسدار عظیم سرداری با اشاره به برگزاری همایش رسم هجرت ، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و افتتاح چند طرح عمرانی و اقتصاد مقاومتی در سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی در استان افزود: در سال گذشته به یک هزار و 140 نفر 165 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
وی همچنین از اعزام 24 هزار نفر در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم استان در سال گذشته خبر داد و گفت: حاصل تلاش گروه های جهادی در سال گذشته اجرای 87 طرح زودبازده و عام المنفعه بوده است.
وی تولید و اشتغال را از زیر ساخت های اصلی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: اگر تولید رونق داشته باشد شاهد اشتغال زایی و رفع بیکاری خواهیم بود و برای تعمیق فرهنگ کار و کارآفرینی ، رفع موانع تولید ، حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه اساسی با قاچاق تلاش شود.
مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: طرح بسیج همگام با کشاورزی یکی از برنامه ‌های سازمان بسیج سازندگی استان است و این طرح در 400 روستای استان با هدف جلوگیری از تخریب اراضی ، افزایش بهره ‌وری و کاهش فاصله بین کشاورز نمونه و معمولی اجرا می شود.
سالانه بیش از 20 هزار دانشجو ، دانش آموز و طلبه و 100 تیم پزشکی در اردوهای جهادی و طرح هجرت بسیج سازندگی استان اردبیل مشارکت می کنند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.