به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ناصر نصیری ، در جمع مدیران استان افزود: قانون جمهوری اسلامی ایران مواردی را به عنوان تخلف در فعالیت های انتخاباتی مشخص کرده که قسمتی از آن به افراد و مسئولان دولتی و دیگر نهادها مربوط می شود و انتظار می رود همه عزیزان با این موارد آشنایی داشته باشند و در غیر این صورت آنها را بطور دقیق مطالعه و رعایت کنند.
وی اظهار کرد : هیات اجرایی ، افرادی که به شکل مستقیم درگیر برگزاری انتخابات هستند ، اعضای هیات نظارت و تمام نیروهای مسلح و امنیتی از جمله این افراد می باشند که در صورت مشاهده تخلف به عنوان رییس ستاد انتخابات استان اردبیل حتی اگر به قیمت جانم نیز تمام شود از حق مردم در حفاظت از آرایشان و سلامت انتخابات نخواهم گذشت.
وی با بیان اینکه باید انصاف را در ارتباط با حفظ حقوق مردم شریف و انقلابی در انتخابات در نظر گرفت ادامه داد : شگفت آور است که عده ای به حقوق اولیه مردم تجاوز کرده و خون شهیدان و جانفشانی های بی نظیر این ملت را پایمال می کنند.
نصیری تشریح کرد : با تمام افراد متخلف در ارتباط با بروز هرگونه تخلف انتخاباتی توسط افرادی که ذکر گردید در استان اردبیل برخورد می شود اما آشکارا اعلام می کنم چنین تخلف هایی به ویژه ازسوی افرادی که دم از اعتقاد و وفاداری و پایبندی به ولایت فقیه و موازین دینی می زنند به هیچ وجه پذیرفته و قابل چشم پوشی نمی باشد.
وی بیان کرد: آنهایی که دم از ولایت مداری می زنند از ارزشمداری،ارزش های الهی ، خدائی بودن و دینداری دم می زنند باید بیشتر مواظب باشند چرا که تخلف آنها بیشتر به ارزش های دینی آسیب می زند، حالا اگر یک فرد عادی تخلفی می کند مسئولیتش با خود اوست ولی آنهائی که در جایگاه مقدس هستند واز عناوین مقدس استفاده می کنند خیانت های بسیار بزرگی می کنند.
وی تاکید کرد : بطور یقین ضربه ای که اینگونه افراد با زیرپا گذاشتن قوانین و مقررات به ارزش های نظام اسلامی می زنند بسیار زیاد و مخرب می باشد.
وی بدون اینکه نامی از یک ارگان و اداره ای را ببرد گفت : مستنداتی داریم که در تعدادی از نهادهای حتی دولتی با برگزاری نشست هایی بطور صریح و به شدت علیه دولت سخن پراکنی و تبلیغات انجام گرفته است.
وی فعالیت به نفع نامزدهای ریاست جمهوری و یا شوراهای اسلامی را در دانشگاهها با انجام سخنرانی ها و نشست های پرسش و پاسخ قانونی و منطقی دانست و افزود : از چنین برنامه هایی در چارچوب قانون استقبال می کنیم.
نصیری همچنین فعالیت مدیران کل و دیگر کارمندان در تمام اوقات روز و شب به نفع یک نامزد را مغایر با قوانین انتخابات جمهوری اسلامی ندانست و در عین حال گفت : این عزیزان باید در ساعات اداری مرخصی بگیرند و ازسوی دیگر هیچگونه حق استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی را در این ارتباط ندارند.
وی همچنین از شهرداری ها و شرکت های خدمات رسان مانند گاز ؛ آب ؛ برق و ... خواست از انجام هر کاری که موجبات مزاحمت و ایجاد نارضایتی در میان مردم می شود در دو هفته آینده خودداری کنند.
وی شرکت پرشورو و آگاهانه مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 29 اردیبهشت امسال و مشارکت در آینده کشورمان را برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب اسلامی ایران دانست.
خبرنگار : مسعود وسیله ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6019/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.