رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: در این دوره از مسابقات که با شرکت 20 نفر از تیراندازان رشته اهداف پروازی در ماده تراپ در محل تفرجگاه طهرستان این شهرستان برگزار شد تیراندازان شرکت کننده در 2 رده سنی جوانان و آزاد به مدت 2 روز رقابت کردند.
سید ناصر میرمرسلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پایان بهرام نقی زاده ، سید رشید اطهر نیاری و شایان نقی زاده با زدن بیشترین هدف و کسب امتیاز بیشتر به ترتیب عناوین اول تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره توانمندی ها و قابلیت های عشایر خلخال در پایان هفته جاری و پیش بینی برگزاری مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی در سطح استانی و ملی در این جشنواره از علاقمندان به رشته مفرح و پرطرفدار تیراندازی به اهداف پروازی استان اردبیل خواست تا نسبت به ثبت نام و شرکت در این مسابقات و حداقل سه روز قبل از برگزاری جشنواره از طریق مراجعه حضوری به اداره ورزش و جوانان خلخال و یا تماس تلفنی با این اداره اقدام کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال با بیان اینکه دارندگان جواز حمل سلاح شکاری شکاری مجاز به شرکت در این مسابقات هستند اظهار کردند: داشتن بیمه ورزشی با تاریخ سه روز از قبل از برگزاری جشنواره برای شرکت در این مسابقات لازم است.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگر: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.