معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال رسیدن به قهرمانی‌های پایدار در ورزش است.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان در دومین همایش ملی تازه‌های پژوهش در علوم ورزشی در اردبیل گفت: استان اردبیل برای دریافت میزبانی مسابقات والیبال امیدهای آسیا زحمات زیادی کشید و تلاش‌های همه جانبه مسئولان استان و هماهنگی مدیریتی برای دریافت این میزبانی قابل تقدیر بود .

وی با بیان اینکه این همایش فرصتی برای هم‌اندیشی در رابطه با پژوهش در علوم ورزشی است، ادامه داد: این همایش فرصتی برای استفاده از نظرات و یافته‌های علمی دانشمندان و پژوهشگران ایجاد می‌کند .

احمدی با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته با نگاه عقلانی و مدبرانه، بسترسازی‌هایی برای گسترش ورزش در جامعه انجام شده است، افزود: در حوزه ورزش‌های همگانی توجه به زیرساخت‌ها و ایجاد آنها سبب رشد کمی بسیار بالایی نسبت به دوره‌های قبل شده است .

وی ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های کوتاه و میان مدت و با آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی بتوان زمینه مشارکت 50 درصدی مردم در ورزش‌های همگانی را فراهم کرد .

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان افزود: در رابطه با ورزش بانوان هم دولت تدبیر و امید راه‌های جدیدی باز کرد و گشایش در این مورد سبب شد که امروز بانوان برای اولین بار در تاریخ مدال المپیک کسب کرده و برای بانوان و کشور افتخارآفرینی کنند .

احمدی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال رسیدن به قهرمانی‌های پایدار در ورزش است، افزود: قهرمانی‌ها نباید نوسانی باشد بلکه باید با برنامه‌ریزی، ورزشکاران جدید را جایگزین قهرمانی کرد که از میادین خداحافظی کرده‌اند .

مسعود درخشنده نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا نیز با بیان اینکه عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نمره منفی در دریافت میزبانی مسابقات ورزشی بین‌المللی محسوب می‌شود، ابراز امیدواری کرد: ورود و حضور بانوان در مسابقات ورزشی فراهم شود تا ایران در زمان دریافت میزبانی مسابقات بین‌المللی دچار مشکل نشود .

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته ایران بعد از کشورهای ژاپن، کره جنوبی و چین به دنبال مقام چهارم در والیبال بود، افزود: امروز والیبال ایران نه تنها در آسیا بلکه در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد .

درخشنده با اشاره به اینکه فدراسیون والیبال به دنبال استقلال مالی است، ادامه داد: به همین خاطر فدراسیون والیبال به دنبال جذب اسپانسر بود و بعد از موفقیت های سال‌های اخیر توانسته است اسپانسرهای قوی جذب کند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.