نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در اعتبار پیشنهادی توسط دولت در لایحه بودجه سال 96 اعتبار آموزش و پرورش نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل ، رضا کریمی در حاشیه مراسم سپاس معلم در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: با بررسی های انجام شده از سوی مجلس بودجه آموزش و پرورش  نست به گذشته چهار هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به گفته وی  تصویب این بودجه پایه جدیدی برای بودجه سال 97 خواهد بود تا اعتبار مربوط به آموزش و پرورش و فرهنگیان افزایش یابد و مطالبات این قشر زحمت کش که تعلیم و تعلم جامعه بر عهده آنها است پرداخت شود.

نماینده مردم اردبیل با اشاره به اینکه آموزش پرورش زیربنای توسعه هر جامعه‌ای به شمار می آید، خاطرنشان کرد: نگاه سرمایه گذاری در این حوزه می تواند رشد وتوسعه نسل‌های آینده رو به همراه داشته باشد.

در این مراسم برات سلیمی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اشاره کرد سپاس از معلم در این روز قدردانی از افرادی است که خالصانه برای تربیت نسل‌های آینده این جامعه تلاش کرده اند و تعلیم و تعلم جامعه پرداخته‌اند.

وی اضافه کرد: در هفته معلم برنامه های متعددی پیش بینی شده است که مهمترین آنها  مراسم تجلیل از معلمان برگزیده است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.