فرهاد سبحانی روز چهارشنبه در نشستی با فرماندار مشگین شهر افزود: همچنین مطالعه و تهیه طرح هادی روستاهای بالای 20 خانوار استان به پایان رسیده است.
وی با بیان اینکه طرح هادی پنج روستای مشگین شهر بازنگری می شود اظهار کرد: برای افزایش مطالعه و بازنگری روستاهای استان تلاش جدی مسوولان برای تامین اعتبارات ضرورت دارد.
او با بیان اینکه در 402 روستای استان طرح هادی اجرا شده گفت: از این تعداد 37 درصد شامل روستاهای شهرستان مشگین شهر است ، 171روستا و یک مورد نیز اجرای پارک روستایی است که از بین 6 روستای معرفی شده در این شهرستان عملی شده است.
سبحانی افزود: در زمینه صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستاهای شهرستان مشگین شهر مشکلی وجود ندارد.
او به مشکلات تضمین بانک ها در ارائه تسهیلات روستایی اشاره کرد و گفت: برغم سخت گیری های بانک های عامل در پرداخت تسهیلات طرح ویژه مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستاییان ، امسال این مشکلات تسهیل شده و امیدواریم نسبت به سال گذشته بهتر عمل شود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی بنیاد مسکن اردبیل ، فرماندار مشگین شهر نیز در این آئین گفت: در این شهرستان تاریخی تلاش های خوبی توسط بنیاد مسکن انجام شده است.
میرعلی رحیمی زاد افزود: مردم در راستای تقویت حساب 100 حضرت امام راحل باید آستین همت بالا زده و با واریز مبالغی این نهاد را در تامین مسکن برای اقشار فاقد سرپناه یاری کنند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.