به گزارش خبرنگار اینا منطقه اردبیل، رئیس ستادانتخابات استان اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی گفت: فرمانداری‌ها و ستادهای اجرایی فضای تبلیغات و فعالیت انتخاباتی کاندیداها را در چهارچوب قانون فراهم کنند تا حقوق کاندیداها رعایت شود.

نصیری بر ضرورت رعایت کامل بی طرفی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی تاکید کرد و گفت: با همدلی و همکاری صمیمانه همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات و مشارکت مردم استان، در 29 اردیبهشت ماه شاهد برگزاری باشور ونشاط، سالم و باشکوه انتخابات خواهیم بود.

  وی با بیان اینکه استفاده از اموال دولتی در تبلیغات بر له و یا علیه کاندیداها ممنوع است، اضافه کرد: طبق قانون انتخابات، دخالت نیروهای نظامی و انتظامی اعم از کارکنان ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، کارکنان وظیفه آنان و اعضای بسیج سپاه پاسداران در تبلیغات و طرفداری کاندیداها ممنوع است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه دولت خود را موظف به اجرای انتخاباتی پرشور، سالم و بی طرفانه می داند، گفت: تک تک آرای مردم امانتی ارزشمند بوده و با کمال دقت و جدیت از آن پاسداری می‌شود.

وی بیان کرد: آموزه‌های دینی به هیچیک از ما اجازه نمی دهد که در حق الناس دست درازی کنیم و قانون نیز بشدت در این زمینه قاطعیت لازم را دارد.

نصیری اضافه کرد: هیچ مقام و مسئول دولتی حق جانبداری از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را ندارد و این امر با دقت مورد نظارت قرار می گیرد.

وی همچنین در زمینه تامین امنیت انتخابات نیز گفت: کمیته امنیت ستاد انتخابات پیش بینی های لازم را کرده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

نصیری بیان کرد: همه دستگاه‌ها، ادارات و نهادها موظف به همکاری با ستاد انتخابات هستند و باید امکانات مورد نیاز ستاد انتخابات را تامین کنند.

وی در ادامه  مهار آبهای مرزی را از جمله برنامه‌ها و اولویتهای دولت  در استان دانست و بیان کرد: براساس مصوبات جدید هزینه 9 سد در دست احداث در این شهرستان از محل صندوق ذخیره ارزی و ردیف اعتبارات مرزی تامین خواهد شد.

در پایان این جلسه از زحمات علی لطفی معاون فرماندارگرمی تقدیر و  کامل کریمی بعنوان سرپرست معاونت فرمانداری منصوب شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.