توحید مجیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد مرکزی این نامزد در شهر اردبیل و همزمان ستاد انتخاباتی سایر شهرستان های استان فعال شده است.
وی با اشاره به حضور فعالان سیاسی حزب موتلفه اسلامی در اردبیل افزود: ستاد اردبیل از اسدالله بادامچیان ،محمدنبی حبیبی و حسین انواری برای سخنرانی در بین مردم ،فعالان سیاسی و دانشجویان دعوت کرده اما هنوز زمان آن و حضور آنها در اردبیل قطعی نشده است.
مجیدی در باره حضور میرسلیم در اردبیل بیان کرد: برای حضور میر سلیم در اردبیل ودیدار با اقشار مختلف مردم با ستاد مرکزی مذاکره شده که در صورت تصمیم نهایی شاهد حضور ایشان در اردبیل خواهیم بود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه میرسلیم کاندیدای حزبی است ،افزود: این حزب با پشتوانه بیش از 30 سال سابقه فعالیت داری برنامه است و بصورت منسجم با 12 کمیته در زمینه های مختلف فعالیت دارد.
مجیدی در خصوص کناره گیری میرسلیم از صحنه انتخابات افزود:احتمال کناره گیری وی ضعیف است اما اگر شورای مرکزی حزب و جامعتین تصمیم به کناره گیری میرسلیم از انتخابات را بگیرند این احتمال وجود دارد که از صحنه کنار برود.
وی بیان کرد: حزب موتلفه با خرد جمعی در انتخابات فعالیت دارد و حتی خود کاندیدا هم به تنهایی تصمیم نمی گیرد بلکه نظر شورای مرکزی و جامعتین برای ما بسیار مهم است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: در این دوره بنا به فرمایش مقام معظم رهبری شاهد انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.
پیش از این ستادهای انتخاباتی حسن روحانی و سید ابراهیم رئیسی در استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کردند.
دوازدهم دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.