' خوان سیچلو' عصر دوشنبه پس از پایان دیدار تیم والیبال ایران مقابل پاکستان در گفت وگوی کوتاه با خبرنگاران با تبریک این پیروزی به مردم ایران افزود : چنین احساس می شد که بازیکنان پاکستان مقداری در ابتدا تشویش داشتند ولی بعد در ست های دوم و سوم بازی خوبی ارایه دادند.
وی اظهار کرد: در ست های دوم و سوم اشتباهای فردی بچه های ایران زیاد بود و این امر سبب شد تا بازی گره بخورد و تیم پاکستان بتواند پا به پای تیم ما امتیاز بگیرد.
وی با بیان اینکه برای بازی های دیگر از گزینه های مناسب استفاده می کنیم، ادامه داد : هدف ما این است که با آرایش خوب به میدان رفته و نتیجه بهتر به دست آوریم چراکه بازی های متفاوتی پیش رو داریم.
وی یادآوری کرد: از اکنون نمی توان پیروزی تیم والیبال ایران را در این رقابت ها پیش بینی کرد چرا که حریفانمان از تیم های خوب آسیا هستند اما ایران برای قهرمانی در این مسابقه ها بازی می کند.
او از تماشاگران اردبیلی تشکر کرد و گفت : امروز ورزش دوستان و به خصوص والیبال دوستان اردبیلی بسیار خوب ظاهر شده و تیم ایران را تشویق جانانه نمودند.
وی در پایان گفت: در این رقابت ها همه تیم ها خوب بوده و تلاششان را خواهند کرد و هر تیم که قصد برنده شدن را دارد باید شش بازی را ببرد.
سرمربی تیم والیبال پاکستان هم گفت: به مردم ایران و تماشاگران خونگرم اردبیل پیروزی تیم والیبال ایران را تبریک می گویم.
وی با اشاره به اینکه ایران بسیار خوب بازی کرد، افزود : در بازی های بعد تیم والیبال پاکستان تلاش می کند تا به مراتب بهتر بازی کند.
تیم والیبال امید ایران در این بازی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.
رقابت های والیبال زیر 23 سال آسیا که 11 تیم در آن شرکت دارند از امروز دوشنبه در اردبیل شروع شده و تا روز 19 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
دو تیم اول و دوم این رقابت ها راهی مسابقات جهانی مصر خواهند شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/6016/6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.