به گزارش ایرنا علی تاجرنیا، شنبه شب در آیین افتتاح ستاد دانشجویی حسن روحانی در اردبیل افزود: در دولت قبلی احزاب و مطبوعات به حاشیه رانده شده بودند، بسیاری از احزاب منحل و شمار زیادی از روزنامه ها هم توقیف شدند.
وی بیان کرد: امروز این وضعیت کاملا تغییر یافته، در دانشگاهها شاهد نشاط سیاسی هستیم و این در حالی است که در دولت قبلی دانشجویان به علت فعالیت سیاسی ستاره دار و استادان دانشگاه هم وادار به بازنشستگی پیش از موعد شدند.
این فعال سیاسی اضافه کرد: مخالفان به‌خوبی می‌دانند که اگر بر سر راه دولت روحانی سنگ‌اندازی و مانع تراشی نکنند قطعا وی پیروز انتخابات خواهد شد.
نماینده مجلس ششم با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در بدترین وضع کشور، مسئولیت قوه مجریه را به عهده گرفته است، اضافه کرد: روحانی، وارث مشکلاتی است که دولت‌های نهم و دهم برای کشور به یادگار گذاشته اند.
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، اتهامات و حملات نسبت به دولت روحانی را فضاسازی و فرافکنی دانست و افزود: مخالفان با اتهام و حمله به روحانی قصد دارند دولت تدبیر و امید را تضعیف کنند تا او به اهداف و وعده‌های انتخاباتی خویش دست پیدا نکند.
وی بابیان اینکه دولت روحانی رشد اقتصادی را در کشور تحقق بخشید، افزود: کشور با شعارهای پوپولیستی اداره نمی شود و کسانی که توانایی اداره یک شهر را ندارند اکنون سودای ریاست جمهوری در سر می پرورند اما قطعا مردم به آنان اقبالی نشان نخواهند داد.
تاجرنیا افزود: مردم در این دوره از انتخابات هم به عقلانیت رای خواهند داد و دولت بعدی روحانی نیز دولتی اصلاح طلب خواهد بود.
وی اضافه کرد: جهت گیری ها و نظرسنجی های صورت گرفته نشان دهنده پیروزی روحانی است اما باید تلاش کرد تا حضور حداکثری مردم در این انتخابات محقق شود.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
5132/7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.