آرام حلیم روز شنبه در جلسه شورای ترافیک بیله سوار از نبود علایم هشدار دهنده در برخی راه های ارتباطی این شهرستان خبر داد که زمینه برخورد خودروها با ادوات کشاورزی و عابران پیاده را فراهم می کند.
وی همچنین به اهمیت اجرای صحیح قانون برای حفظ امنیت عمومی و سلامت جامعه در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی و پایدارسازی از وظایف اصلی شورای ترافیک است که نیاز به برنامه‌ ریزی دقیق و فرهنگ‌ سازی دارد.
وی با بیان اینکه اعمال جدی قانون در حوزه راهنمایی و رانندگی ضروری است، گفت: اعمال و اجرای قانون برای همه یکسان است و مدیران دستگاه ها و نهادهای این شهرستان هم در صورت تخلفات راهنمایی و رانندگی اگر مورد جریمه قانونی قرار گیرند باید تابع این قوانین و مقررات باشند.
وی با قدردانی از عملکرد هلال احمر و پلیس راهور و راهنمای و رانندگی شهرستان در تعطیلات نوروزی افزود: روان سازی تردد وسایط نقلیه شهری ، تعیین تکلیف جایگاه سی ان جی شهرداری بیله سوار ، اصلاح نقاط حادثه خیز ، برخورد با خودروهای شیشه رنگی ، نصب علایم در نقاط فاقد علایم راهنمایی و رانندگی و لکه گیری معابر شهری و روستایی باید مورد توجه اعضای شورای ترافیک شهرستان قرار بگیرد.
فرماندار بیله سوار همچنین خواستار نظارت بیشتر بر فعالیت تاکسی های شهری و استانداردسازی و رنگ آمیزی سرعت گیرها در این شهرستان شد.
او افزود: تمام حفاری های غیرضروری شرکت های مخابرات ، آب ، برق و گاز از تا پایان انتخابات در شهرستان بیله ‌سوار متوقف می‌شود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، وی گفت: برای تقویت امدادرسانی در سوانح احتمالی بین عوامل شهرداری ، راهداری ، پلیس راهور و راه ، مرکز فوریت های پزشکی و هلال احمر باید هماهنگی لازم ایجاد شود تا عملکرد موثرتری هنگام بروز حوادث احتمالی جاده‌ای صورت گیرد.
وی همچنین در زمینه کمربندی بیله سوار تشریح کرد: تکمیل لاین برگشت کمربندی بیله سوار از مطالبات جدی مردم است و این طرح امسال اجرا خواهد شد.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: عارف شیرزاد
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.