به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، مجید خدابخش در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اردبیل موسوم به پنجره واحد افزود: بی توجهی به موضوع نیازسنجی و کار کارشناسی در دریافت مجوز اجرای پروژه ها و طرح ها بطور یقین پس از آغاز تولید به خاطر نبود بازار مناسب برای محصول و زیاندهی آن واحد برای تولیدکننده ، منجر به ایجاد رقابت ناسالم در جامعه خواهد شد.
وی با بیان اینکه رقابت اقتصادی ناسالم بسیار بی رحم بوده و تاثیر منفی برجامعه می گذارد اظهار کرد : ذبح کیفیت و هدر رفت منابع و سرمایه ملی ازجمله این پیامدهای منفی هستند.
وی در قسمت دیگری از سخنانش گفت: نشست های پنجره واحد به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل برای متقاضیان اجرای طرح ها و نیز پیشگیری از مراجعه مکرر این عزیزان به ارگانها و سازمانهای مختلف تشکیل می شوند.
وی یادآوری کرد: مدیران موظفند تا تمام مسایل مربوط به سرمایه گذاری و مراحل و روند اداری آن را ریز به ریز به متقاضیان اجرای طرح هابه شکل روشن عرضه کنند تا در آینده مشکل خاصی در مسیر سرمایه گذاری ایجاد نشود.
وی هدف کلی پنجره واحد را برداشته شدن هرگونه مشکل احتمالی متصور در آینده برای سرمایه گذاران بخش خصوصی و هموارتر شدن مسیر برای آنها دانست.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست که در سالن شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری اردبیل ترتیب یافت متقاضیان تعدادی از طرح های تولیدی و صنعتی در این استان ازجمله پتروشیمی ، پرورش ماهی ، تولید گچ ، تولید بذر ، آب درمانی و نظایر آن مشکل هایشان را مطرح و پاسخ ها و راهنمایی های لازم را ا ز مدیران ذیربط دریافت کردند.
مسعود وسیله** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6019/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.