عدیل سروی روز سه شنبه درآیین معارفه نماینده جهاد کشاورزی استان اردبیل در این صندوق گفت: شعبه های استانی در صورت تامین سرمایه اولیه به مبلیغ پنج میلیارد ریال راه اندازی می شوند.
وی بیان کرد: نقش کلیدی و موثری که صندوق توسعه بخش کشاورزی دراختصاص خط اعتباری ویژه مکانیزاسیون در نوسازی ناوگان ماشین آلات بخش کشاورزی و جلوگیری از ریزش محصول داشت موجب شد تا بخش کشاورزی کشور قدم های موثری در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بردارد.
وی بیان کرد: در سه سال گذشته بالغ بر یک هزار و 150 میلیارد ریال برای نوسازی ناوگان ماشین آلات کشاورزی وبویژه ماشین آلات نوین و موثر در خاکورزی حفاظتی استان اردبیل تسهیلات پرداخت شده است.
سروی افزود : تسهیلات مربوط به رونق تولید از دیگر اهداف اساسی سازمان جهاد کشاورزی در طی سه سال گذشته بوده و واحد های نیمه فعال و راکد با بهره برداری از تسهیلاتی که از سوی صندوق توسعه بخش کشاورزی در اختیار آنان قرار گرفت حیاتی دوباره یافته وخود را در خط تولید و اشتغال و خدمت رسانی قرار دادند.
وی بیان کرد:پارسال 930 میلیارد ریال برای راه اندازی و فعال کردن 175 طرح کشاورزی تسهیلات پرداخت شد . در امسال نیز در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری درراستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید و اشتغال نیز مبنای پرداخت به طرح های کشاورزی غیر فعال از 60 درصد به 40 درصد رسیده است.
در این مراسم با تقدیر وقدردانی از زحمان اصغر پرتوی، بهمن بالایی به عنوان نماینده جدید سازمان جهاد کشاورزی استان در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان معرفی شد.
خبرنگار : گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.