به گزارش ایرنا، یک میلیارد ریال از این کمک ها روز دوشنبه در جریان برگزاراین جشنواره از سوی یک خیر مدرسه ساز اصفهانی ومابقی کمک ها نیز ازسوی خیرین دیگر پرداخت شد.
در این آیین جواد قران نویس رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: از آغاز فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز در سال 78 تاکنون 352 باب مدرسه در قالب یک هزارو 398 کلاس درس در مناطق مختلف این استان با کمک خیرین مدرسه ساز احداث ودر اختیار آموزش وپرورش قرار گرفته است.
وی افزود: درخلخال نیز با کمک مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل تا کنون چهار مدرسه با 14 کلاس درس ساخته شده وبه آموزش وپرورش این شهرستان تحویل شده است.
قران نویس اظهارکرد: درحال حاضر 20 مدرسه با 100کلاس درس در حال احداث بوده وتا پایان امسال با تکمیل عملیات اجرایی آنها در اختیار اموزش وپرورش قرار خواهند گرفت.
وی با ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب مدارس خیر ساز دراستان اردبیل از افزایش میزان مشارکتهای مردمی درسال جاری نسبت به سال گذشته خبرداد وافزود: در همه جشنواره های برگزارشده امسال خیرین مدرسه ساز شاهد افزایش میزان کمک های مردمی بودیم.
در این آیین عبدالله قدیری رییس مجمع خیرین مدرسه ساز خلخال نیز گفت: درسال گذشته یک میلیارد و 910 میلیون ریال اعتبار به تعمیر وتجهیز مدارس خلخال کمک شده است.
حجت الاسلام امیر رشت بری امام جمعه خلخال نیز گفت: مردم خیر ونیک اندیش این شهرستان در کارهای خیر همچون مدرسه سازی پیش قدم بوده وساخت نخستین مدرسه در این منطقه در بیش از 100 سال پیش توسط خیرین نمونه بارزی از وجود حس نیکوکاری وخیر اندیشی مردم این خطه است .
در این مراسم موسیقی زنده توسط هنرمندان خلخال اجرا و با اهدای لوح سپاس از خیرین مدرسه ساز وهمه افرادی که به هرنوع به امر مدرسه سازی دراین شهرستان کمک کرده اند تجلیل شد.
خلخال درجنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.