رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر روز یکشنبه در حاشیه این برنامه پاکسازی گفت: حفظ محیط زیست بدون مشارکت همگانی مردم امکان پذیر نبوده و آموزش کودکان و فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست، ترویج موضوع حفاظت از محیط زیست و استفاده صحیح از منابع انرژی نیازمند تعامل و مشارکت شهروندان در حفاظت از محیط زیست است.
مهدی کسائی افزود: طرح پاکسازی محیط زیست برای دومین سال متوالی و به دلیل اهمیت زیست محیطی و گردشگری منطقه شکار ممنوع دربند مشکول در این محل اجرا می شود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی حفاظت محیط زیست اردبیل ، برنامه پاکسازی منطقه شکار ممنوع دربند مشکول در اطراف پل معلق پیرتقی شهرستان کوثر با هماهنگی اداره محیط زیست شهرستان کوثر، سازمان مردم نهاد شمیم اندیشه ناب گیوی ، گروه چشم انداز طرح توسعه شهرستان گیوی و همیاران و دوستداران محیط زیست شهر گیوی اجرا و زباله های رها شده در طبیعت بکر منطقه شکار ممنوع دربند مشکول در حاشیه رودخانه قزل اوزن و خلفه چای به محل دفن زباله شهر گیوی منتقل شد.
منطقه شکار ممنوع دربند مشکول به وسعت 30 هزار هکتار در جنوب شهرستان کوثر واقع شده است و به لحاظ تنوع گونه های گیاهی و جانوری دارای قابلیت بالایی است.
شهرستان کوثر در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.