به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر نصیری صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل اظهار کرد: از رسانه‌های استان انتظار می‌رود برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا را که مهمترین رویداد ورزشی استان اردبیل است، به شکل مناسب و مطلوب اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه میزبانی استان اردبیل برای برگزاری مسابقات والیبال آسیایی از چند نظر حایز اهمیت است، افزود: برگزاری این دوره از مسابقات از طرف فدراسیون والیبال آسیا و کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و حضور چشمگیر تماشاگران و نظم برگزاری آن از شاخصهای این ارزیابی است که نتایج ارزیابی در تصمیم فدراسیونهای ورزشی برای انتخاب استان اردبیل برای میزبانی دیگر مسابقات کشوری و بین‌المللی مهم خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: رسانه‌های استان اعم از شبکه استانی سبلان، خبرگزاریها، نشریات استان، شبکه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌ها باید در اطلاع‌رسانی مطلوب و تبلیغات لازم این رویداد مهم ورزشی تلاش همه‌جانبه‌ای انجام دهند.

نصیری گفت: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار برگزاری این دوره از مسابقات، برنامه‌ریزی شده است و از عموم داوطلبان و سازمان‌های مردم نهاد می‌خواهیم در صورت تمایل برای همکاری در برگزاری این دوره از مسابقات به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مراجعه کنند.

نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون والیبال کشور نیز بیان کرد: تلاش استان اردبیل برای فراهم آوردن زیرساختهای لازم برگزاری مسابقات والیبال آسیایی در کمترین زمان ممکن شایسته قدردانی است و امیدواریم با تبلیغاتی که صورت می‌گیرد تماشاگران و جوانان اردبیلی با حضور چشمگیر خود در محل برگزاری مسابقات صحنه‌های به یاد ماندنی از میزبانی استان اردبیل  به ثبت برسانند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 626069
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.