به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ابراهیم امامی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرمی اظهار کرد: استفاده از وسایل ارتباط جمعی در راستای مقوله آموزش و اطلاع‌رسانی از پیشگیری از مواد مخدر و اعتیاد در شهرستان امری مهم و ضروری بوده که باید مورد توجه مسئولان و متولیان در این حوزه قرار گرد.

وی تصریح کرد: هدف از قاچاق مواد مخدر توسط دشمنان، مخدوش کردن و انحراف جوانان جامعه اسلامی است و در مقابله با این امر باید همت همگانی و اراده عمومی وجود داشته باشد تا بتوانیم نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده و جامعه را از این آسیب عاری کنیم.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرمی گفت: پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادان نیازمند کار فرهنگی است و همه دستگاههای متولی با استفاده از تمامی امکانات باید در مورد پیشگیری از اعتیاد کارهای فرهنگی انجام دهند تا در اجرای برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر بتوانیم به دستاوردهای مهم برسیم.

امامی افزود: باید دستگاههای متولی نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه پیشگیری در سطح شهرستان و بخشهای مختلف اقدام کنند و خانواده‌ها نیز در این دوره‌ها شرکت داسته باشند چرا که اطلاع‌رسانی از این آسیب و راهکارهای توسعه و ترویج آن برای خانواده‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

فرماندار شهرستان گرمی بیان کرد: اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد نیز یکی از راهکارهای مناسب است تا به طور شفاف خانواده‌ها از مشکلات اعتیاد آگاهیهای لازم را داشته باشند و دانشگاهها نیز در این مورد نقش بسیار مهمی در این دوره‌ها داشته باشند.

وی با تاکید بر تشکیل مجمع خیرین در شهرستان گرمی اظهار کرد: تشکیل مجمع خیرین، گروهها و سمن ها یکی از نیازهای اصلی است و با تشکیل این مجمعها می‌توان نقش مهمی در پیشگیری و درمان اعتیاد ایفا کرد که این امر با جدیت پیگیری می‌شود تا بتوانیم زمینه‌های تشکیل این مجمع را در شهرستان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625177
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.