به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز چهارشنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل افزود: امسال هشت هزار و 500 هکتار از شبکه پایاب خداآفرین به بهره برداری می رسد که سه هزار و 500 هکتار از آن در دشت فتحعلی و پنج هزار هکتار دیگر هم در شرق دره رود اجرا شده است.
وی با بیان اینکه اجرای طرح شبکه پایاب خداآفرین دردولت تدبیر وامید شتاب گرفته است افزود: با افتتاح وتکمیل این طرح شاهد اشتغال در منطقه وراه اندازی صنایع تبدیلی خواهیم بود.
استاندار اردبیل با اشاره به فعالیت شرکت های دانش بنیان در جهت اشتغال وتولید افزود: تمام نهادها وسازمان ها در بحث تولید و اشتغال باید برنامه ریزی داشته باشند بویژه دانشگاهها که می توانند از طریق مراکز رشد امکانات و زیر ساخت های لازم را برای شرکت های دانش بنیان فراهم کنند.
عدیل سروی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل هم در این جلسه از احداث 17 سردخانه محصولات کشاورزری در استان خبر داد وگفت: پیشرفت فیزیکی این سردخانه ها 10تا 50درصد است که 11 مورد آن در اردبیل ، چهار مورد آن در مشگین شهر ، یک مورد آن در نمین ویک مورد دیگر هم در گرمی در دست احداث است.
وی اضافه کرد: این سردخانه ها با 86 هزار تن ظرفیت ، 139 نفر اشتغال و 700 میلیار د ریال سرمایه گذاری در دست احداث است.
دولت تدبیر و امید با اجازه مقام معظم رهبری یک میلیارد دلار برای مهار آب های مرزی و ان جرای طرح های آب و خاک تخصیص داده و اقدام های مربوط به آن به سرعت در حال اجرا می باشد.
خبرنگار: یعمقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.