به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری روز چهارشنبه در جلسه ستاد عتبات عالیات خلخال افزود: اهالی این شهرستان در سال گذشته بیش از 280 میلیون ریال به بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق کمک کردند.
وی با تاکید بر اینکه مردمی بودن کمک ها و پرهیز از دولتی شدن بحث کمک به بازسازی عتبات عالیات باید به قوت خود حفظ شود گفت: تعدادی از افراد علاقمند و با مهارت های فنی مختلف از طریق ستاد عتبات عالیات این شهرستان به عراق اعزام شده و به صورت حضوری در محل اجرای پروژه های بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق شرکت کرده و به مدت یک ماه به صورت رایگان به این امر کمک کردند.
رئیس ستاد عتبات عالیات خلخال گفت: با توجه به افزایش استقبال مردم این شهرستان از کمک به بازسازی عتبات عالیات و عشق و علاقه خاص اهالی به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) میزان کمک های مردمی نقدی سال جاری برای کمک به بازسازی اماکن مقدس در عراق 500 میلیون ریال پیش بینی می شود.
وی اظهار کرد: امسال نیز همانند سال گذشته افراد فنی برای اعزام به کشور عراق و حضور در سر پروژه های بازسازی عتبات عالیات اعلام آمادگی کرده اند که این اعزام با هماهنگی ستاد عتبات عالیات خلخال و بنا به تناسب نیاز انجام خواهد شد.
شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.