معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه تمامی دست اندازهای اردبیل غیر استاندارد است، خاطرنشان کرد: علایم و فیزیک هیچ یک از دست اندازهای استان اصولی نیست بطوریکه در حدف آنها نیز سماجت به خرج می دهیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، جعفر فهیمی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان اردبیل با بیان این مطلب گفت: باید تمام عزم خود را بکار بگیریم تا اردبیل را شهر بدون دست انداز بسازیم می توان در یکی از شهرهای استان بصورت پایلوت این طرح را انجام داد و بعد از نتیجه به سایرشهرها نیز تسری داد.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه 99 درصد مردم این شهر موافق حذف دست اندازهای شهری هستند اضافه کرد: در اکثر کشورهای دنیا برای رفع دست انداز‌ها هزینه می شود این در حالی است که استان ما هزینه‌های بسیاری برای رفع و اصلاح دست اندازهای شهری انجام می شود  و دوباره با هزینه‌ای دیگر در شهر دست انداز ایجاد می کنیم.

فهیمی با بیان اینکه مشکلات  و مسایل شهری را با ایجاد دست انداز حل نکنیم، گفت:مسایل شهری نیازمند مطالعه و حل ریشه ای است که عزم همگانی و جدی را می طلبد چرا که در همه کشورهای مدرن یا دست انداز نیست و اگر هم باشد در موارد و اضطراری در برخی مناطق ایجاد می شود.

به گفته وی لازم است شهرداری مطالعات شهری تکمیل و اجرای آنها را اولویت بندی کند بطوریکه با تکمیل آن بسیاری از مسایل و آسیبهای شهری مشخص و بهتر حل خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.