به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این آئین گفت: اقتدار و عظمت ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ستودنی است.
آیت‌الله سیدحسن عاملی افزود: ارتش ایران در اوج محاصره تکنولوژی و اقتصادی به پیشرفت های حیرت آوری رسیده و دینا را مبهوت کرده است و باعث افتخار برای همه هموطنان شده است که این کار شایسته تقدیر و قدردانی است.
وی با مقایسه ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتش کشورهای منطقه اضافه کرد: ارتش ایران بدون وابستگی به سایر قدرتهای خارجی و با توکل به خدا و اعتماد به جوانان این مرز و بوم امروز دنیا را با پیشرفت های خود متحیر کرده است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون در کشورهای همسایه و منطقه شاهد جنگ و درگیری هستیم، اظهار کرد: به برکت وجود ارتش و نیروهای مسلح مقتدر، پیشرفته، با ایمان و ولایی هیچ قدرتی در دنیا جرات نگاه چپ به کشورمان را ندارد.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: به برکت خون شهدای والامقام ایران اسلامی به امنیت همه‌جانبه دست یافته است و همه باید قدردان خون شهدای والامقام بوده و به خاطر این امنیت شکزگزار باشیم.
در این آئین یگانهای نمونه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی از مقابل قرآن کریم، تمثال مبارک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و مسسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی رژه رفتند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.