به گزارش خبرگزاری تسنیم از  خلخال، بشیر خالقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خلخال اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر  وضعیت بازار مسکن در کشور مطلوب نبوده و نیاز است در این زمینه تصمیمات اساسی و لازم اتخاذ شود تا بتوانیم از این طریق مساکنی ارزان‌قیمت و مناسب را برای مردم فراهم کرده و از این طریق مطالبات و خواسته‌های آنان را برطرف کنیم.

وی با اشاره به این‌که توجه دولت به بازار مسکن از اهمیت ویژه و اساسی برخوردار است، افزود: نیاز است در این زمینه شاهد اهتمام و تلاش جدی دولت باشیم، چرا که داشتن مسکن به عنوان یکی از نیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود و باید این موضوع به صورت ویژه‌ مورد توجه واقع شود.

نماینده مردم شهرستانهای خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این‌که وضعیت فعلی بازار مسکن و کالاهای واسطه‌ای آن قابل قبول و مطلوب نیست، به همین دلیل مردم در زمینه مسکن و سرپناه نارضایتی‌های بسیار دارند و از مسئولین و دستگاههای اجرایی مربوطه انتظار حمایت دارند.

خالقی بیان کرد: بازپرداخت وام مسکن نیز یکی دیگر از مواردی است که هم‌اکنون وضعیت مطلوبی ندارد و به دلیل نحوه پرداخت وام به متقاضیان مسکن و باز پرداخت وام‌ها سبب نارضایتی مردم شده است که انتظار داریم تمامی این موارد با جدیت و حساسیت مورد توجه واقع شود و اقدامات لازم و اساسی در این زمینه هر چه سریعتر پیاده‌سازی شود.

وی تصریح کرد: فراهم کردن مساکن ارزان و مناسب با اقساط‌بندی مناسب برای مردم یکی از انتظارات ما از دولت است که امیدواریم در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود تا هر چه سریع‌تر بتوانیم خواسته‌ها و مطالبات مردم را برطرف کرده و شاهد جلب رضایت آنان باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اسفبار محصولات کارخانجاتی که بدون خریدار در انبارها مانده‌اند، افزود: چاره‌اندیشی در این موارد با حمایت دولت باید مبنای کار قرار داده شود تا بتوانیم با انجام اقدامات اساسی و لازم از این وضعیت خارج شده و برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور کاری از پیش ببریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620039
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.