به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محبوب حیدری پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات راه‌های شهرستان نیر اظهار کرد: امسال تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه و شهرسازی از اولویتهای مهم بوده که تلاش می‌کنیم در مدت زمان مشخص این پروژه‌ها را اجرایی و عملیاتی کنیم تا زمینه راه‌اندازی آنها فراهم شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای آسفالت محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته گفت: در سال 95 بیش از 17 کیلومتر راه در استان احداث شده و علاوه بر آن در این مدت در حوزه بهسازی، زیرسازی و آسفالت‌ریزی محورهای نیز اقدامات گسترده‌ای انجام شده که در مجموع 90 میلیارد تومان برای این امر هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به عملیات اجرایی ساختمان دولت در شهرستان نیر بیان کرد: این ساختمان در حال حاضر بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که تاکنون 5 میلیارد ریال برای اجرای آن اعتبار هزینه شده و امسال نیز 2 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اختصاص یافته است.

حیدری با بیان اینکه برای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است، افزود: این پروژه که از ظرفیتهای مهم اداری در شهرستان نیر به شمار می‌رود پس از مدتها بلاتکلیفی در دولت یازدهم عملیات اجرایی آن از سر گرفته شده که برای تکمیل و راه‌اندازی آن نیازمند اختصاص اعتبارات مورد نیاز هستیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های راهسازی در شهرستان نیر تصریح کرد: عملیات زیرسازی راه ارتباطی کورائیم به خلفلو و کریق به آرموداق در حال حاضر تکمیل شده و با مساعد شدن شرایط جوی 3 کیلومتر از هر محور آسفالت‌ریزی شده و در اختیاز اهالی این منطقه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619922
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.