به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود امامی یگانه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس آخرین برآوردها و ارزیابی‌های انجام شده طوفان و سیل 140 میلیارد ریال خسارت در استان اردبیل در بخشهای مختلف بر جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین خسارتهای وارد شده در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، نیر و گرمی بوده است، گفت: در بین شهرستانهای استان، مشگین‌شهر با بیش از 80 میلیارد ریال بیشترین خسارت را دیده که این خسارات در بخشهای مختلف اعم از قطعی آب، تاسیسات شهری و باغات کشاورزی بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل با بیان اینکه خوشبختانه سیل و طوفان اخیر تلفات جانی در استان اردبیل نداشته است، تصریح کرد: بیشترین خسارات به بخش کشاورزی و باغات استان و بخش روستایی به ویژه در شهرستان مشگین‌شهر وارد شده است.

امامی یگانه قطعی برق و خسارت به چندین راه روستایی شهرستانهای مشگین‌شهر و سرعین را از دیگر تبعات سیل و طوفان برشمرد و بیان کرد: علاوه بر این، حوزه دامپروری، تاسیسات زیربنایی، خطوط برق، آب، مخابرات و تاسیسات شهری نیز خسارت دیده‌اند که برای جبران این خسارات باید اقدامات و برنامه‌ریزی اساسی انجام شود.

وی با اشاره به قطعی آب شرب مشگین‌شهر به دنبال سیلاب و مشکلات موجود در تصفیه‌خانه این شهر افزود: برای تامین آب شرب اهالی مشگین‌شهر تا رفع کامل مشکل قطعی آب 24 تانکر آب فعال بوده‌اند و تا مردم در تامین آب شرب با مشکل مواجه نباشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619902
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.