به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرام پوردنیا صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون المپیادهای علمی دانش‌آموزی در اردبیل اظهار داشت: آزمون المپیادهای علمی سال تحصیلی 96-95 از تاریخ 29 فروردین تا یکم اردیبهشت 96 در پژوهشسرای دانش‌آموزی بابا صفری اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در مرحله دوم با شرکت 80 نفر پذیرفته شده مرحله اول در مرکز استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دانش‌آموزانی که در مرحله اول آزمون المپیادهای علمی پذیرفته شده‌اند براساس اسامی که پیش از این اعلام شده در مرحله دوم آزمون‌ها شرکت می‌کنند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون مرحله دوم قبل از زمان برگزاری آزمون، از طریق سامانه ثبت‌نام المپیاد قابل دریافت بوده و ضروری است دانش‌آموزان راه یافته به این مرحله قبل از جلسه آزمون کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کنند.

پوردنیا با اشاره به اینکه ضروری است دانش‌آموزان پس از دریافت کارت و تطبیق مشخصات، حتما آن را به مهر مدرسه محل تحصیل خود ممهور  کنند، افزود: چنان چه کارت دریافتی فاقد عکس باشد، پس از الصاق عکس توسط مدیر واحد آموزشی کارت را ممهور به مهر مدرسه کنند تا مشکلی برای دانش‌آموزان در جلسه آزمون پیش نیاید.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه از ورود دانش‌آموزانی که کارت آنها فاقد عکس یا مهرمدرسه محل تحصیل باشد به جلسه آزمون جلوگیری به عمل خواهد آمد، گفت: به منظور برگزاری هر چه بهتر این آزمونها انتظار می‌رود که متولیان امر اقدامات لازم را انجام داده و دانش‌آموزان نیز به موارد تاکیدی به ویژه همراه داشتن کارت عکس‌دار توجه کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619570
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.