به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رباب عزیزخانی ظهر امروز در جلسه کمیته برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی امسال نیز در اردبیل برگزار خواهد شد باید در زمینه نحوه اجرای این جشنواره هماهنگی و تمهیدات لازم اتخاذ شود.

وی با تاکید بر جذب مشارکت خیرین، تبلیغات محیطی، اطلاع‌رسانی در محیط‌های مجازی و آماده‌سازی کتابخانه‌های عمومی برای برگزاری این جشنواره گفت: باید تلاش کنیم تا همکاری و مشارکت سایر نهادهای فرهنگی در استان را برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره کتابخوانی رضوی جلب و جذب کنیم که در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی انجام می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با اشاره به تجربه موفق استان در زمینه برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در سال گذشته بیان کرد: امسال نیز انتظار می‌رود تمامی متولیان و دست‌اندرکاران این امر برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه فرهنگی و ترویج فرهنگ رضوی در استان تلاش و مشارکت لازم را داشته باشند.

عزیزخانی مشارکت خیرین و نهادهای فرهنگی را مایه برگزاری هرچه بهتر جشنواره دانست و افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی، فرصتی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب شهروندان به سمت کسب معارف رضوی است بوده که در زمینهاطلاع‌رسانی از این جشنواره نیز اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی شخصیت والای این امام بزرگوار و توسعه و ترویج فرهنگ رضوی را از اهداف برگزاری جشنواره برشمرد و اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی برای ایام گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) تدارک دیده شده و برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618685
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.