به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان ظهر امروز در نشست مشترک  با فرماندهان پلیس راهور شهرستان و استان اردبیل و پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اردبیل اظهار کرد: مشکل ترافیک اردبیل مشکلی است که به طور حتم با فرهنگ‌سازی عمومی برطرف می‌شود و حرکت در این مسیر یکی از اهداف مهم امسال است که باید مورد توجه واقع شود.

وی با اشاره به این‌که ارتقای فرهنگ ترافیکی برای کاهش حوادث لازمه کار است، افزود: برنامه‌ریزیها در این زمینه باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم خود را با شرایط اقلیمی و آب و هوایی شهر در حوزه فرهنگ ترافیک هماهنگ کرده و به این ترتیب شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

شهردار اردبیل گفت: اعتباراتی نیز برای ترویج فرهنگ ترافیکی در نظر گرفته شده که امیدواریم با استفاده از این اعتبارات و همکاری پلیس راهور گامهای اساسی در رابطه با تولید بسته‌های آموزشی برداریم و از این طریق شاهد بهبود وضعیت موجود و کنترل ترافیک باشیم.

لطف‌اللهیان بیان کرد: همکاری شهرداری اردبیل با پلیس راهور در رابطه با رفع مشکلات و موانع موجود می‌تواند بسیار موثر باشد و نقش مهمی در رابطه با جلب رضایت همشهریان ایفا کند، چرا که همکاری و مشارکت لازمه هر کاری است و به طور حتم با همکاری همدیگر می‌توانیم مشکلات را هر چه سریعتر برطرف کنیم.

وی با بیان این‌که نقش نیروی انتظامی و پلیس راهور در تامین امنیت شایسته تقدیر و قدردانی است، تصریح کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی و پلیس راهور از هیچ تلاشی برای تامین آسایش مردم دریغ نمی‌کنند و با در کنار مردم بودن این موضوع را به روشنی نشان می‌دهند.

شهردار اردبیل افزود: آسفالت‌گذاری یکی از مواردی است که در سال جدید با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار دارد و امیدواریم بتوانیم از این طریق هر چه سریعتر آسفالت‌ریزی را به اتمام رسانده و از این طریق مطالبات و خواسته‌های بحق مردم را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618639
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.