به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، محمد قربانی ظهر امروز  در نشستی با خبرنگاران در خلخال اظهار کرد: با توجه به این‌که از پاییز سال گذشته این جاده مسدود شده بود و درخواستهایی مبنی بر بازگشایی این مسیر داشتیم، هم‌اکنون با برنامه‌ریزیهای انجام شده عملیات بازگشایی جاده بفراجرد بخش مرکزی به میانرودان بخش شاهرود خلخال آغاز شده است.

وی با اشاره به این‌که این عملیات از امروز آغاز شده است، افزود: به همین منظور استفاده از ماشین‌آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دستور کار قرار داده شده و هم‌اکنون ماشین‌آلاتی مستقر شده‌اند تا با تلاش نیروهای راهداری عملیات بازگشایی هر چه سریعتر آغاز شده و شاهد بازگشایی این مسیر در آینده‌ای نزدیک باشیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: اهمیت به مطالبات و خواسته‌های مردم و جلب رضایت آنان از وظایفی است که در این زمینه از هیچ تلاشی نباید دریغ شود و به همین منظور ما درخواست همشهریان مبنی بر تسریع در تردد به شهر خلخال را از طریق این مسیر در اولویت قرار داده و اقدامات را در کمترین زمان ممکن آغاز کردیم.

قربانی بیان کرد: این مسیر روستایی به لحاظ قرار گیری در ارتفاع بیش از دو هزار متری همیشه در معرض وزش بادهای تند و کولاک شدید برف قرار دارد و به همین دلیل با تغییر وضعیت جوی هوا مسدود می‌شود و تردد را با مشکل مواجه می‌کند که به همین منظور ارائه راهکارهای اساسی در این زمینه مورد نیاز است.

وی تصریح کرد: تلاش نیروهای راهداری می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود و در این زمینه از مسئولین و دستگاههای اجرایی مربوطه انتظار داریم تا ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند و برای رسیدن به اهداف مورد نظر مشارکت و همکاری همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618627
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.