به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، مسعود امامی‌یگانه عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که با حضور استاندار اردبیل و معاون وزیر نیرو در فرمانداری مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار کرد:  با اقدامات انجام یافته انتظار می‌رود مشکل آب شرب شهرستان مشگین‌شهر تا امشب حل شود.

وی با بیان این‌که مشکل آبگیری مخزن تصفیه‌خانه مشگین‌شهر رفع شده است، گفت: آب تصفیه شده و استاندارد در مخزن تصفیه‌خانه آبگیری می‌شود و پس از تکمیل ظرفیت مخزن وارد شبکه آب شرب شهری خواهد شد تا از این طریق همشهریان بتوانند از آب شرب استاندارد استفاده کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: توزیع آب شرب مورد نیاز شهروندان مشگین‌شهر و روستاه‍ای تابع با آبرسانی 24 دستگاه تانکر تا زمان وصل آب شرب شهری ادامه خواهد داشت تا هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد و بتوانیم از این طریق مطالبات و خواسته‌های مردم را در این زمینه برطرف کنیم.

امامی‌یگانه بیان کرد: شهرستان مشگین شهر با 35 میلیارد ریال بیشترین میزان خسارت را به خود اختصاص داده و هم‌اکنون در اثر سیل و تندباد راه ارتباطی چند روستای شهرستان مشگین‌شهر بسته شده که تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد تا هر چه سریعتر راه روستاها بازگشایی شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون 20 تانکر آبرسانی برای تامین آب مردم در حال فعالیت بوده و بطری‌های آب 3.5 لیتری نیز بین مردم توزیع می‌شود که امیدواریم با مشارکت و همکاری همه‌جانبه مسئولین و دستگاههای مربوطه در رابطه با حل مشکلات موجود گامهای اساسی برداشته و بتوانیم مشکلات موجود را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617306
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.