به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهزاد ستاری ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده در اردبیل اظهار کرد: با رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با انواع آسیبها در استان اردبیل به تعداد 25 پایگاه سلامت فعالیت دارند که برای رسیدن به اهداف مورد نظر انجام اقدامات اساسی و لازم امری ضروری است.

وی با اشاره به این‌که دو پایگاه خدمات مشاوره نیز در استان اردبیل فعالیت دارند، افزود: تمامی اهداف ما از تشکیل این پایگاههای سلامت استفاده از ظرفیتهای افراد برای مبارزه با انواع آسیبها است که امیدواریم بتوانیم با همکاری و مشارکت همه‌جانبه همدیگر به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

 مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: اگر بتوانیم با استفاده از پایگاهها آسیبها را به درستی شناسایی کنیم، این موضوع می‌تواند در رابطه با بازدهی مناسب این پایگاه نقش بسیار موثری داشته باشد و در حقیقت این موضوع می‌تواند یک گام بزرگ برای دستیابی به جامعه‌ای سالم و مناسب باشد.

ستاری بیان کرد: طرح‌های تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده یکی از برنامه‌هایی است که در استان اجرا می‌شود و پایگاههای سلامت نیز می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند و با اجرای این طرح‌ها می‌توانیم مبارزه با آسیبها را با موفقیت به اتمام برسانیم.

وی با بیان این‌که جمعیت همیاران سلامت روان نیز می‌توانند در طرح‌های تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده مشارکت کنند، تصریح کرد: امیدواریم با اجتماعی کردن امر مبارزه با آسیب‌ها به تمامی اهداف مورد نظر در رابطه با اجرای مناسب این طرحها دست یابیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616971
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.