به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین نجف‌زاده ظهر امروز در حاشیه کارگروه امور بانوان و خانواده اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با توجه به تشدید نظارتها نسبت به وضعیت آرایشگاهها طرح ساماندهی آرایشگاه‌های زنانه با جدیت در استان اجرا می‌شود که این موضوع از سال گذشته در دستور کار قرار داده شده بود و هم‌اکنون نیز برای کاهش تخلفات ادامه دارد.

وی افزود: در پی بازرسیهای انجام شده از سال گذشته تاکنون در سطح استان اردبیل به تعداد 309 پرونده تخلف در بین آرایشگاههای زنانه تشکیل یافته و آرایشگاههای متخلف به پرداخت 2 میلیارد و 48 میلیون ریال محکوم شدند که انتظار داریم با جدیت در کارها شاهد کاهش تخلفات در بین آرایشگاهها باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: کمیته نظارت و بازرسی مرکب با هدف دنبال کردن فعالیت‌های پزشکی و تخصصی و ارائه خدمات کیفی از سوی آرایشگاه‌های زنانه تشکیل یافته و نظارت بر اجرای اقدامات بر اساس قوانین یکی از مهمترین مواردی است که در دستور کار این کمیته قرار داده شده است.

نجف‌زاده بیان کرد: خوشبختانه اقدامات نظارتی در رابطه با کاهش تخلفات نتیجه‌بخش بوده و به همین دلیل شاهد استقبال آرایشگاهها برای اجرای قوانین بوده‌ایم که امیدواریم با تداوم این موضوع بتوانیم تمامی اهداف مورد نظر خود را در این زمینه محقق کرده و شاهد کاهش تخلفات در این زمینه باشیم.

وی تصریح کرد: اجرای قوانین و جلوگیری از فعالیتهای غیرقانونی و تخلفات از جمله اقداماتی است که برای انجام آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود و امیدواریم اقدامات انجام یافته برای بهبود وضعیت آرایشگاههای زنانه تاثیرگذار باشد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد بهبود وضعیت و دستیابی به اهداف مورد نظر باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616939
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.