میردولت موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان استان متعلق به تمام جوانان علاقمند به هنر سینما و عکس است افزود: تولیدات نیمه حرفه ای انجمن سینمای جوانان استان با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از روزهای آغازین سال 1396 کلید خورده است.
وی از اتمام انیمیشن 'سارای' کار داور نجفی و 'زندگی دو طرفه' کار آرمین دانشور خبر داد و گفت: فیلم های 'دایره زن' کار بهنام کمالی ، 'بچه های جنگ' کار فیروز نجفی و 'حس با تو بودن' کار سجاد غزنوی در مرحله تدوین و صداگذاری است.
او اظهار کرد: همچنین 'ره توشه' کار حسین حبیبی اصل و 'علی محضری' کار یاشار گودرزی مرحله تصویر برداری خود را می گذرانند و
'ووو...' کار فیاض بهپور ،' زیر شیرونی' کار مهدی شاداب ، 'عکس های بی نشان' کار هما ولیزاده ، 'صندلی خالی' کار مریم صبوری ، 'اتاق تنهایی' کار شیرین مجرد و 'وقتی ماهی ها به دریا بازمی گردند' کار آرمان دانش ور در مرحله پیش تولید هستند.
دبیر منطقه پنج انجمن سینمای جوانان ایران با بیان اینکه مسوولان استان باید فعالیت هنری جوانان را جدی بگیرند و نگاهشان را در حمایت مالی از سینمای جوان بهبود بخشند افزود: این فیلم ها با حداقل بودجه حمایتی ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تولید می شوند.
موسوی اظهارامیدواری کرد که در سال 96 که سال تولید و اشتغال است با حمایت مسوولان استان علاوه بر حمایت از تولید بیش از پیش فیلم کوتاه زمینه های اشتغال و در آمدزایی برای فیلمسازان جوان فراهم شود.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.