جواد زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: تشکیل ستادهای انتخاباتی در هسته مرکزی شهر اردبیل ممنوع بوده و از نامزدهای انتخاباتی تقاضا می‌شود از هرگونه تشکیل ستاد انتخاباتی خود در هسته مرکزی شهر اردبیل خودداری کنند چرا که نظارت همه‌جانبه‌ای در این زمینه توسط دستگاه‌های متولی و دستگاه قضایی در سطح شهر حاکم است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های ارائه شده تشکیل ستاد انتخاباتی از ابتدای میدان شریعتی تا بازار و از چهارراه امام خمینی تا میدان ورزش ممنوع اعلام شده است، افزود: تشکیل ستاد انتخاباتی از بازار تا پیرعبدالملک و مسیر بازار تا عالی‌قاپو نیز ممنوع بوده و از نامزدهای انتخاباتی انتظار داریم تا از هرگونه تشکیل ستاد انتخاباتی خود در این مسیرها خودداری کنند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه فعالیتهای انتخاباتی نامزدها توسط دستگاههای قضایی رصد می‌شود، گفت: باهرگونه فعالیتهای انتخاباتی در غیر از زمان معین شده توسط دستگاههای قضایی برخورد انجام می‌گیرد که انتظار داریم تا کاندیداها به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

زنجانی تصریح کرد: امسال 2 انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش رو داریم که برگزاری سالم با مشارکت حداکثری مردم مهمترین اولویت در این راستا بوده و در این زمینه برنامه‌های اساسی انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: انتخابات 29 اردیبهشت برای کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بار دیگر مردم ولایتمدار اردبیل با حضور حماسی در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616579
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.