علی رحیمی‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه طوفان و سیل شدید در روزهای گذشته سبب به وجود آمدن مشکلات زیادی در تصفیه‌خانه مشگین‌شهر و آب شرب این منطقه شد که در این زمینه تلاش دستگاه‌های متولی برای حل این مشکل با جدیت ادامه دارد تا دغدغه و نگرانی مردم در این راستا برطرف گردد.

وی با اشاره به اینکه سیل دیروز خیاوچایی سبب به‌وجود آمدن بسیاری از مشکلات در حوزه آب شرب منطقه شد، افزود: درصدد هستیم با تلاش جهادی و همه‌جانبه امروز مشکل آب شرب مشگین‌شهر را به صورت کامل برطرف سازیم که در این زمینه همه در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

فرماندار مشگین‌شهر از خسارت طوفان و سیل به برخی بخش‌ها در مشگین‌شهر خبر داد و گفت: متاسفانه بر اثر سیل و طوفان چند روز گذشته بسیاری از درختان شکستند و نیز روند عبور و مرور وسایل نقلیه نیز با مشکل مواجه شده بود که در حال‌حاضر بسیاری از این مشکلات با بسیج شدن دستگاه‌های مختلف در منطقه برطرف شده است.

رحیمی زاد از قطعی برق در برخی مناطق مشگین‌شهر خبر داد و اظهار کرد: با تلاش نیروهای شرکت برق قطعی برق نیز در حال برطرف شدن است تا نگرانیهای اهالی منطقه نیز برطرف شود.

وی از خسارت طوفان و سیل به برخی مراکز تولیدی در مشگین‌شهر نیز خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه مراکز گردشگری در شهرستان مشگین‌شهر خسارت ندیده ‌و در حال‌حاضر تلاش برای بررسی خسارات احتمالی طوفان و سیل در مشگین‌شهر ادامه دارد.

فرماندار مشگین‌شهر بیان کرد: باتوجه به اینکه بیشترین سرعت وزش باد در استان اردبیل مربوط به شهرستان مشگین‌شهر با 130 کیلومتر در ساعت بود و این امر خسارات زیادی را به منطقه وارد آورده است در همین راستا باتوجه به بالا آمدن آب رودخانه‌ها از همشهریان تقاضا داریم از حضور در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد حادثه‌ای دلخراش در منطقه نباشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616396
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.