به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، طوفان شدید که از دیشب بیشتر مناطق استان اردبیل را در بر گرفته است، امروز سرعت بسیار زیادی به خود گرفت و باعث قطعی برق، شکستگی درختان و سیل در برخی مناطق استان اردبیل به ویژه شهرستان مشگین‌شهر شد.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی استان اردبیل بیشترین سرعت وزش باد در استان اردبیل با 130 کیلومتر در ساعت مربوط به شهرستان مشگین شهر بوده که باعث خسارات زیادی در منطقه مشگین‌شهر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در رابطه با وضعیت جوی  گفت: امروز بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان مشگین‌شهر با 130 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده و نیز در مناطق مرکزی و اردبیل نیز شاهد وزش باد 104 کیلومتر بر ساعتی بودیم که این سامانه تا فردا صبح در سطح استان تداوم خواهد داشت.

دولتی‌مهر افزود: هر چند در طی ساعات اخیر از سرعت وزش بادها کاسته شده اما این وزشهای شدید در مناطق مرکزی استان تا فردا صبح قابل ملاحظه خواهد بود و انتظار می‌رود که مردم و مسئولان به هشدارهای داده شده در این زمینه توجه لازم را داشته باشند تا بتوانیم از بروز خسارات در بخشهای مختلف کاهش دهیم.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، روز شنبه 26 فروردین سری قبل ازظهر در مشگین شهر، کلیه مقاطع تحصیلی شهری به علت تند باد و حل مشکلات آب شهری در ساعت 9:30 صبح بازگشایی می‌شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616026
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.