معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل گفت: بحث شناسایی آسیب‌های اجتماعی دین هنرمند به جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، جشن هنر انقلاب اسلامی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار شد. در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل  با اشاره به اینکه بحث شناسایی آسیب‌های اجتماعی دین هنرمند به جامعه است، خاطرنشان کرد: هنر انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارد که با هنر جوامع دیگر متفاوت است

نصیری گفت: نقش و اهمیت هنر در جامعه بی‌بدیل است و استفاده از ظرفیت‌های هنری برای ارتقای فرهنگ اصیل اسلامی  یک امر ضروری است.  

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه‌ها در هر جامعه‌ای یک امر طبیعی است ولی نباید این اختلاف سلیقه‌ها  باعث شود  وحدت و همدلی در جامعه از بین برود

نصیری بیان کرد: برای رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه امروز با بتوانیم تفکر افرادی چون شهید آوینی را در جامعه نهادینه کنیم چرا که این شهید تصویر روشنی از هنر انقلابی و دینی را به جامعه ارائه کرد.

به گفته وی امروز وظیفه اصلی هنرمندان در جامعه نهادینه کردن گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه های هنری، ادبی، واجتماعی ... است بطوریکه این هنرمند است که باید جایگاه خود را در جامعه بشناسناند تا زبان انتقال فرهنگ باشد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از شاعر پیشکسوت و برجسته استانی اسکندر نجفی سوها تجلیل شد

این شاعر بزرگ استان اردبیل که به سخنور متخلص هست از سال 1357 شروع به گفتن شعر کرده است و بیشتر سروده هایش در زمینه  اخلاقی اجتماعی، عاطفی انسانی می باشد عشق و علاقه  وافر او به مکتب آسمانی اسلام و اولیاء دین شاعر را وا داشته است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.