امید علی رعنایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات پیش روی ریاست جمهوری به لحاظ اوضاع اقتصادی کشور و تحولات منطقه دارای اهمیت و مورد توجه جامعه جهانی خواهد بود و احزاب در زمینه مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح رسالت خطیری برعهده دارند.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص کشور، احزاب با حضور جدی در صحنه و روشنگری برای مردم نقش مهمی در خلق حماسه ای دیگر که زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی و خنثی سازی سناریوی دشمنان می باشد، دارند.
رعنایی بیان کرد: به دلیل کارکرد ضعیف احزاب چنین احساس می شود که مردم آنچنان رغبتی به جناح بندی های سیاسی ندارند و تصمیم خود را با توجه به عمکرد دولت ها گرفته و با توجه بیشتر به اهداف، برنامه ها و توان مدیریت انقلابی کسی را انتخاب می کنند که مدیریت انقلابی و کارآمد داشته باشد.
دبیر حزب رهپویان انقلاب اسلامی استان اردبیل افزود: احزاب و جریان های سیاسی نباید در میدان برنامه ها و سیاست های منتخب بازی کنند، بلکه باید ضمن کادرسازی و معرفی نامزد مطلوب به مردم، در قبال رای مردم احساس مسوولیت کرده و پاسخگو هم باشند امری که تا به حال چندان شاهد آن نبوده ایم.
رعنایی با بیان اینکه دغدغه احزاب نباید صرفا مواضع سیاسی و یا سیاسی کاری باشد، افزود: احزاب باید به فکر بالندگی خودشان نیز بوده و در هر حوزه ای که مردم و نظام اسلامی به آن نیازداشته باشند وارد عرصه شده و به مطالبات مردم پاسخ دهند.
وی بیان کرد: امروز جوانان از مشکلات اقتصادی و بیکاری رنج می برند و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مساله اولویت دار کشور اقتصاد است و انتظارمی رود احزاب در کنار مباحث سیاسی توجه جدی به طرح مطالبات اقتصادی مردم نیز داشته باشند.
وی اضافه کرد: امروز پایبندی و دلبستگی مردم به ارزش های انقلاب اسلامی و پایبندی به مسائل ایمانی و دینی ارزشمند است و مسوولان و منتخبان مردم باید به این ارزش ها پایبند باشند.
رعنایی بیان کرد: باید اعتراف کرد که هر جا مدیریت های ضعیف ، بی‌حال ، ناامید ، غیر انقلابی و بی‌تحرک داشتیم، کارها متوقف یا منحرف شده بنابراین چه در شورا و چه در انتخاب رییس جمهوری ،مردم با بصیرت، افرادی با انگیزه‌ تر و کارآمدتر را انتخاب نمایند.
این فعال سیاسی اصولگرا افزود: ما تلاش داریم شاخص ها و ویژگی های کسانی که لایق و شایسته برای شورا و همچنین ریاست جمهوری هستند به مردم بیان کنیم وبه رسالت انقلابی خود عمل نماییم.
رعنایی اضافه کرد: انتظار از مردم انقلابی این است که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به کسانی رای دهند که صادق و با مدیریت انقلابی، پاک دست ، بدور از اشرافی گری ، بانشاط و توانمند و لایق هستند.
وی افزود: مسوولان و دست اندرکاران انتخابات نیز باید به قانون عمل کرده و در انتخابات بی طرفانه عمل کنند.
رعنایی با بیان اینکه باید دست به دست هم داده و انتخابات پرشوری را رقم بزنیم، افزود: باید دانست که سرنوشت چهار ساله شهر و روستا و کشور به انتخابات گره خورده و باید در این زمینه با مسوولیت برخورد کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/ 7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.