دولت لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان به دلیل وجود مناسبتهای مختلف در اردیبهشت‌ماه نظیر انتخابات و ماه مبارک رمضان یک ماه زودتر آغاز شده به طوری که جشنواره‌های شهرستانی از سال گذشته آغاز شده و براساس برنامه‌ریزی‌ها تا ابتدای اردیبهشت‌ماه پایان می‌یابد.

وی از برگزاری جشنواره استانی خیرین مدرسه‌ساز اردبیل همزمان با روز دوم اردیبهشت‌ماه در سالن همایش مجتمع کوثر شورابیل خبر داد و گفت: در قالب این جشنواره برنامه‌های مختلفی همچون برگزاری نمایشگاه نیز تدارک دیده شده است که مناطق و نواحی مختلف آموزش و پرورش می‌توانند از این ظرفیت برای اطلاع‌رسانی از کمبودها و نیازمندیهای خود استفاده کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را از عوامل مهم و تاثیرگذار در افزایش کمکها و مساعدتهای در امر مدرسه‌سازی دانست و تصریح کرد: تاکنون به همت خیرین و افراد نیکوکار در سطح استان اردبیل یک هزار و 398 کلاس درس در قالب 352 مدرسه احداث و تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

لطفی با بیان اینکه 30 درصد از فضاهای آموزشی و مدارس استان توسط خیرین مدرسه‌ساز احداث شده است، گفت: خیرین مدرسه‌ساز استان گامهای مهمی برای توسعه فضاهای آموزشی برداشته و در سطح کشور مجمع خیرین مدرسه‌ساز اردبیل جزو استانهای برتر و پیشتار بوده که فعالیتهای گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در سطح استان بیان کرد: در زمینه تکمیل و راه‌اندازی مدارس نیمه‌تمام برنامه‌ریزی اساسی انجام شده تا با تحویل آنها بتوانیم پروژه‌های جدید مدرسه‌سازی را به ویژه در شهرکهای جدیدالتاسیس آغاز کنیم که در این راستا به طور قطع نیازمند همکاری و مساعدت خیران و افراد نیکوکار هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در مورد استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس اظهار کرد: این طرح که از سال 92 آغاز شده از اولویتهای نوسازی مدارس استان بوده و با تلاشهای انجام شده تاکنون سیستم گرمایشی بیش از یک هزار مدرسه در سطح استان استانداردسازی شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615041
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.