مسعود امامی یگانه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام هواشناسی اردبیل روز جمعه شاهد وزش باد شدید بطول ١٠٠ کیلومتر در ساعت در مناطق مختلف استان خواهیم بود که احتمال بروز خسارت در اثر این باد وجود دارد.
وی اضافه کرد: وزش باد در شهرستان های اردبیل ، مشگین شهر ، نیر ، سرعین ، نمین ، گرمی ، پارس آباد و بیله سوار پیش بینی شده که شورای هماهنگی مدیریت بحران به دستگاههای ذیربط اعلام آماده باش کرده تا از خسارت های وارده در اثر وزش باد جلوگیری شود.
امامی بیان کرد: تقویت گلخانه های استان ، کنترل و بازدید بادشکن اطراف مزارع ، حفاظت از کندوهای زنبور عسل ، حفاظت از تجهیزات آبیاری ، حفاظت از تاسیسات عمومی شهر و بازدید از تابلوهای بزرگ سطح شهر از جمله مواردی است که باید احتیاط لازم برای جلوگیری از خسارت های احتمالی رعایت شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از شهروندان خواست از توقف در مسیرهای خطرناک توقف در مسیر ساختمان ها و دیوارهای نیمه کاره و فرسوده ، درختان کهنسال و فرسوده و رودخانه ها در همگام وزش باد خودداری کنند.
امامی همچنین از رانندگان خواست هنگام وزش باد با احتیاط رانندگی کنند.
استان اردبیل جز 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات های زیادی بر جای می گذارد.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
٧١١٠/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.