معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: میزبانی بازی‌های آسیایی والیبال در این استان فرصتی ویژه برای توسعه توریسم ورزشی است .  

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، قادر تقی زاده در جلسه هماهنگی کمیته گردشگری میزبانی مسابقات آسیایی والیبال امیدهای آسیا و انتخابی جهانی در اردبیل با اشاره به اینکه  توریسم ورزشی یکی از بخش‌های اساسی در صنعت گردشگری است، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات آسیایی والیبال امیدهای آسیا و انتخابی جهانی فرصتی مغتنم و ارزنده برای استان اردبیل و گردشگری استان است .

وی اضافه کرد: شرکت 11 تیم از 11 کشور آسیایی و پخش مستقیم مسابقات در رسانه‌ها فرصتی  مناسب برای معرفی قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در سطح بین الملل است .

تقی زاده گفت: استقبال مناسب از تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات و میهمانان خارجی که برای تماشای مستقیم بازی‌ها به استان اردبیل سفر می کنند امری مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد .

به گزارش ایسنا، تیم‌های شرکت کننده در مسابقات آسیایی والیبال از نهم اردیبهشت وارد استان اردبیل خواهند شد و از یازدهم تا نوزدهم اردیبهشت مسابقات برگزار خواهد شد .

تیم ملی امید 11 کشور ایران ، پاکستان ، چین ، چین تایپه ، تایلند ، ازبکستان ، قزاقستان ، ژاپن ، استرالیا ، مالزی و سریلانکا در این مسابقات شرکت می کنند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.