به گزارش ایرنا توحید بلورساز روز پنجشنبه در نشست مشترک اداره کل ارشاد اسلامی و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: هدف اصلی همه ما حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است اما لازم است رسانه ها در چارچوب قانون حرکت کنند و از هرگونه تحلیل های غیرحرفه ای و جانبدرانه از نامزد خاصی پرهیز کنند.
وی اضافه کرد :پرهیز ازدرج هرگونه نظر سنجی های غیرواقعی ،پرهیز از درج مطالب علیه نامزدها و تخریب آنان ،خودداری از تبلیغات زودهنگام و رعایت اخلاق حرفه ای مطبوعات از جمله مواردی است که باید در رسانه های گروهی مراعات شود .
بلورساز بیان کرد: رسانه هایی که خارج از چارچوب قانون در ایام انتخابات حرکت کنند با آنها برخورد قانونی می شود.
سرهنگ کریم نوری معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل هم در این جلسه گفت: تمام رسانه ها در ایام انتخابات باید منافع ملی را بیشتر در نظر گرفته و هدفشان حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد .
وی افزود: رسانه ها بویژه صدا و سیما در انتخابات از اهمیت بیشتری در انعکاس دیدگاه های کاندیداها دارند که باید ضمن حفظ بی طرفی خود زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات رقم بزنند.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه خبرنگاران باید منافع ملی را بر منافع جناحی ترجیح دهند افزود: اگر رسانه ها در مسیر جلب مشارکت مردمی و حفظ منافع ملی گام بردارند قطعا بدخواهان نظام به عزم ملی مردم پی خواهند برد همچنانکه مردم و رسانه ها در دوره های قبلی آن را به اثبات رسانده اند.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.