سردار حسین عبدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و به دنبال وصول گزارش های مردمی مبنی بر اینکه یک قاچاقچی با استفاده از یک دستگاه پژو 206 قصد وارد کردن محموله بزرگ مواد مخدر از نوع هروئین به مشگین شهر را دارد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی گروهی از مأموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان مشگین شهر و پاسگاه انتظامی شعبان با پوشش انتظامی منطقه و کنترل خودروهای عبوری، پژو 206 مورد استفاده قاچاقچی را شناسایی و پس از تعقیب و گریز آن را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی هفت کیلو و 415 گرم هروئین جاسازی شده کشف و ضبط گردید، گفت: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
سردار عبدی با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سودا گران مرگ جزو مأموریت های مهم ابلاغی از ناجا بوده و با جدیت و احساس مسئولیت ویژه انجام می شود، بیان کرد: در این رابطه مشارکت مردم و حمایت مسئولان امری ضروری و اجتناب ناپذیر بوده و موفقیت پلیس را تضمین می کنند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.